lørdag 3. oktober 2009

Mannfolk i tights:-)




Jeg har vært i operaen i kveld. Og sett på BALLETT!!!! Ikke helt min greie sånn i utgangspunktet, men når man får billett er det greit å ta en tur ut av huset.



Var spent på om det skulle bli to veeeeldig lange timer.
Men det var faktisk ganske greit. Ble veldig fasinert av "fotarbeidet" til disse danserne.
Må ligge utrolig mange timers hardt arbeid bak ferdighetene.



Og så er det jo ikke hver dag jeg ser mannfolk i tights ihvertfall;-)))



Balletten het Giselle, og er visstnok en kjent forestilling. ( ikke for meg da)



Tar gjerne turen dit igjen jeg hvis jeg får gratis billett:-)





2 kommentarer:

  1. Aldri vært i operaen, og aldri sett prof ballett live.
    Men spreke folk med kroppsbeherskelse er det ihvertfall;)
    Fortsatt god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Har kun vært på operataket, men det var fasinerende nok, det... :o). Kanskje jeg skulle våge meg på litt finkultur inne i huset...? Sist jeg så en mann i tights, var på 50års dagen til manden her, og det holdt for en stund.... tynn mann i leopardtights er et syn.... ;-)
    Nå har vi gått deler av Varsjørunden og skal spise sen middag... deilig!
    Ha en god ny uke, Kjerstin!
    klem

    SvarSlett