onsdag 24. februar 2010

Endelig tilbake!
Det har skjedd mye denne måneden siden sist jeg var inne her. Jeg har blitt SKOLEJENTE.
Ikke bare bare å begynne å lese igjen når det er 20 år siden sist.




Før jobbet jeg i posten, men måtte slutte da helsa ikke holdt. Så har Nav holdt meg på gjerdet i 1 1/2 år før jeg endelig fikk gjennomslag for omskolering.

Så nå lærer jeg meg REGNSKAP. Synes det er spennende, men mye å sette seg inn i. Nesten som å lære et helt nytt språk.




Ungene har vinterferie denne uka, men det er da så kaldt igjen at de holder seg mest inne. Rolf Magne (mannen) og eldstesønn Patrick har reist på hytta for å måke snø av taket. Så i kveld får Martine, Jo Kevin og jeg prøve å lage oss noe godt og kose oss her hjemme.
Jeg leser hjemme disse dagene, så da blir det nesten ferie på meg og. Ikke at jeg trenger det så veldig etter 1 års sykemelding og 1 1/2 år "på vent" da:-)

Nå skal jeg pløye meg igjennom bloggelista og titte innom dere.
Ha en fin dag:-)




2 kommentarer:

  1. Så tøft av deg og så flott! Alltid spennende å lære noe nytt;)
    Ønsker deg lykke til!
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei.NYDELIG bilde neders.Tøff du som beggyner på skole.Kos dere masse i kveld.Jeg er så forskjølet att det er bare å krype under pledde og kose seg med hekling.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett