torsdag 13. august 2009

En tankevekker!

Frøkna i huset ga meg en liten tankevekker her om dagen. "Mamma, du skal ikke si " jeg er ikke flink til", men " jeg kan bli bedre til"". Det er jo veldig sant synes jeg.

Og noe jeg kan bli bedre til er å invitere venner og kjente hit. Aller helst hadde jeg sett at folk var flinkere til å bare komme, men slik er det jo ikke. Ikke i denne bygda hvertfall.

Men nå har jeg gjort det. Har invitert venner på grilling i morgen, så nå håper jeg på fint vær og god temperatur.







Må jo bruke den fine terrassen vi har fått oss. Terrassen var jo der, men vi har fått bygd tak over en del, og murt inn peis. Står igjen litt elektrikerjobb og maling, så er det ferdig. Skal vise dere i et annet innlegg.







Gleder meg til besøk i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar