onsdag 20. januar 2010

Nytt kjøkkenservice!

Hva skulle man gjort uten prisbevisste, observante mødre?

Jeg har lenge ønsket meg nye tallerkener og krus til daglig bruk. Har en av ditt og en av datt. De fleste med skår i.

Har sett på et service på Glasmagasinet. Ikke noe fancy og dyrt, men enkelt og rimelig som jeg ikke trenger å være så redd for.

I går fikk jeg besøk av mamma. Og hun hadde med seg 6 krus og 8 frokost tallerkener til meg. Som hun hadde kjøpt med 70% avslag.



Heldige meg!
Skal få tak i middag - og suppe tallerkener og etterhvert tenkte jeg.

Tusen takk mamma!



2 kommentarer:

  1. Kjempefint, samtidig som det var enkelt! Og så så det ut som det var skikkelige kopper, jeg liker å drikke kaffeav litt større kopper, og disse så flotte ut!
    ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei Kjerstin.Kjempe fint servise.Kjenner meg igjen det med litt av ver sort og skår i.Det er det hos meg også.Kjekt med noe nytt.Ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett