fredag 20. august 2010

Bjørkesalen.

Sist lørdag var jeg i 75-års lag/ gullbryllup. Det var min manns onkel og tante som jubilerte.

De hadde selskapet her i Sørum på et sted som heter Bjørkesalen.


Et fantastisk flott sted, som nesten får en til å føle at en sitter i en bjørkeskog.
Vertinnen har laget dette i fjøset på gården som ikke ble brukt lenger.
Hun har selv snekret stoler og bord ( av bjørk selvfølgelig) Laget lysestaker og tom mikrofonstativ av bjørk.





Flott ikke sant?



Sevja Bar!



Vertinnen selv som også driver en fantastisk flott gårdsbutikk i samme lokaler.

I morgen er det bryllup så da får jeg prøvd min nye foundation igjen. Om den gjorde meg noe mer vakker skal være usagt, men det er moro å prøve. Så kan jeg jo leve i troen:-) Har ny kjole og, så håper på godt, varmt vær.
God helg!


1 kommentar:

  1. Koselige dager du har hatt, så jeg tenker foundationen har fått prøvd seg;)Litt av et sted dette. Jeg er storfornøyd med min foundation, så jeg går for den i framtida;)
    Klemmings;)

    SvarSlett