tirsdag 10. august 2010

Jeg prøver meg igjen:-)

4 mnd siden sist blogginnlegg.... Våren har gått og nesten hele sommeren.
Men jeg velger å se på blogging som noe som skal være lystbetont og ikke et press.

Snart er 3 mnd sommerferie over, og jeg skal tilbake på skolebenken. Jeg liker meg faktisk veldig godt og ting går bedre enn forventet:-)

En ting jeg MÅ HA til skolen og hverdagen starter for oss alle, er en familieplanlegger/ kalender.



Uten den tror jeg det hadde blitt mye rot og glemte avtaler for oss alle.

Skulle egentlig bare ha den på butikken i dag, men når det fristes med halv pris av halv pris, kan man jo ikke la være å plukke med seg litt.





Jeg vet...dårlige bilder. Har et enkelt kamera.
Kjøpte også endel t-shirts til gutta i huset til ca 24,- pr stk.

Badetøyet kan kanskje brukes når mannen og jeg reiser til Spania i november på "10 år etter" bryllupsreise.
Håper det ihvertfall, for i sommer tror jeg det har vært på ca 2 ganger.




1 kommentar:

  1. Hei.Koselig att du er tilbake.Enig må være lystbetont å blogge å ikke noe press.Så mye fint du har kjøpt deg.Gled deg til tur.Lykke til på Skolen.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett